Wednesday, October 27, 2010

Surat rayuan kepada engineer Apple :(


T__________T

Entry ni ditulis khas buat Engineer-engineer Macintosh/Apple



Hai Engineers. Boleh tak jangan buat saya menangis? Saya menangis ni, betul ni saya menangis T___T Kamu tahu tak kepantasan dan kepandaian kamu mengeluarkan produk baru setiap minggu itu membuatkan saya rasa macam nak beli semua. Sedangkan kalau  nak beli semua barang Apple sudah tentu membuatkan anak cucu cicit saya miskin. Kempunan ni...



Baru je keluar Iphone 4
Keluar pulak Ipod Gen 4
Lepas tu minggu lepas ada Mac Book Air lagi nipis daripada kapak
Semalam keluar iLife edisi terbaru
Harini?
Harini keluar Mac OS X Lion?
T______T



Uwaaaa......



Ingat lagi dulu-dulu-dulu saya pakai :



Pakai Tiger - rasa kolot bila keluar Leopard
terus tukar Leopard
Pakai Leopard - rasa kolot bila keluar Snow Leopard
terus tukar Snow Leopard
Pakai Snow Leopard baru beberapa ketika dan terasa kolot lagi..... :(
Nak tukar Lion boleh?




Encik engineers. Janganlah laju sangat keluarkan gadget baru.
Esok keluar ape lah pulak... wargh
Ini yang saya nak tangguh beli iPhone 4
Mana tahu keluar iPhone 5 ke esok. wuhuh

6 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

hehehe..biase la tu sara..teknologi nie memg cepat je bkembang..kalo na kejar sume, sampai bile2 la u tangguh..by time na beli iphone 5, tibe2 ura2 na kuar 6 plak..menuggu lg..hehehe~

hidayah said...

hehe.. just live with the present...
you'll move to future someday ;)

Muhammad said...

biase r tuh..dunia dah maju, zaman dah berubah..segala-galaya serba pantas..=))

SFarhana said...

hehe..teknologi makin maju. xpe sara, beli je iphone4. nanti buat review, kalau best bleh saya ikut jejak langkah. hee ;)

ardinihumaira said...

cemni sara...
beli satu lagi pastu kasi kat akak.. awwww...
larikss ;p

Sarazaqea said...

Khumaera-->
Kaaaaaaaaaaaaaaan? memang penat lah nak kejar. Sebab tu lah baik kita jogging slow-slow je :) hehehe


Hidayah-->
Yeah. Totally True. :D


MFS-->
Tulah kaaaaan? pantas sangat ni. Nokia steady je, Apple ni tiap tiap hari nak update T______T hehe


Tinafarhana-->
Heheheheeee. Support yang menarik. Kita main cuba-cuba dekat kedai handphone je lah. Tiap tiap hari pergi cuba jom!


Ardinihumaira-->
Kejaaaaaaaar. kekekeke. :P